Svårt att bestämma mig?

Datum:2011-12-24 / Tid:00:30:10 / Kategori:Allmänt
Har haft jättesvårt att bestämma mig mellan två stycken tjejer som kanske kan börja blogga här...
Antingen blir det...
eller...
Så... för att kunna bestämma mig så hade jag tänkt att ni skulle få svara på ytterliggare några frågor!;) Men dessa kan ni skicka i ett medelande till mig om ni vill ;)
1. Har du någon idol som du inspireras av, vem?
2. Vad skulle du hellst vilja blogga om?
3. Vad är det roligaste med stardoll?
4. Favoritdesigner?
5. Hur länge har du haft den stilen som du har nu?
6. Brukar du byta stil ofta?
7. Favoritlåt?
8. Favorithundras?
9. Snyggaste färgerna?
10. Skulle du kunna tänka dig att skriva några irl inlägg om det skulle behövas?
( lite småkonstiga frågor... menmen x)
Och om ni andra läsare vill vara med och tycka till om vem ni skulle tycka passa bäst så kan i enkelt skicka en kommentar!;)
Kram allan.

Kommentarer
Didilina10

Vad roligt, svarar så fort som möjligt! (:

2011-12-24 / 09:21:24
http://sarahs.webblogg.se/
candychoko

alex9893, hon har grymma outfits!

2011-12-25 / 00:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback