Bloggare?

Datum:2011-12-21 / Tid:20:31:39 / Kategori:Allmänt
Funderar lite på att sätta in en ny bloggare, men den får börja gästblogga och sen ser vi om det blir något mer.
Frågan är om någon av er skulle ha lust? Om ni vill så skickar ni en kommentar med svar på dessa frågor:
1. Vad heter du på stardoll?
2. Hur gammal är du?
3. Har du bloggat innan?
4. Vet du hur man använder printscreen?
5. Hur många inlägg om dagen skulle du göra?
6. Beskriv din stardollstil med tre ord?
Det är inte säkert att det blir någon ny bloggare, men det vore kul att försöka få tag på någon mer eftersom bloggen inte varit så aktiv nu på sistonde ;)
Kram allan.

Kommentarer
gosanbusen

1. Vad heter du på stardoll? Jag heter gosanbusen.

2. Hur gammal är du? 13 år !

3. Har du bloggat innan? Japp, på min fd blogg stardollvannerna, stardollstyled, fashionstardollgirls, och gästbloggat på stardoll twilgiht.

4. Vet du hur man använder printscreen? Ja ;)

5. Hur många inlägg om dagen skulle du göra? Hm, beror på. Men om vi säger en dag då jag inte är i stallet hela dagen så ksk 10 inlägg ? ( beror ju självklart på hur mycket som händer på stardoll mm. )

6. Beskriv din stardollstil med tre ord? chick, annorlunda, vågat.



Didilina10

1. Vad heter du på stardoll? Didilina10 (:

2. Hur gammal är du? 13 år ;)

3. Har du bloggat innan? Ja, både IRL bloggar och stardollbloggar

4. Vet du hur man använder printscreen? Yesbox

5. Hur många inlägg om dagen skulle du göra? Kanske..3 nånting (:

6. Beskriv din stardollstil med tre ord? Slappt, bohemiskt, och ibland minimalistiskt. Jag vet två olika saker men så är det, haha.



Det skulle verkligen vara roligt att få blogga på stardollangelsa, eftersom jag alltid har tyckt om bloggen så otroligt mycket! Dessutom så bloggar jag inte på någon stardollblogg för tillfället och det skulle jag verkligen vilja, och då är ju stardollangelsa perfekt!



Kram,

Didilina10

2011-12-22 / 08:55:55
http://sarahs.webblogg.se/
popledne2

1. Vad heter du på stardoll? Popledne2

2. Hur gammal är du? 12 år

3. Har du bloggat innan? Japp, och jag har haft IRL blogg och jag stardollbloggar oxå :)

4. Vet du hur man använder printscreen? Japp! :D

5. Hur många inlägg om dagen skulle du göra? Kanske 2-4

6. Beskriv din stardollstil med tre ord?

Asså jag har väldigt olik stil, asså en dag är jag någonting, kanske blattestil, tjejig. slappt :)



Asså, jag kollar denna blogg varje dag! Och det skulle få vara en ära och få blogga här!♥ Jag tkr att denna blogg e såå bra! ;D Så jag vill såå gärna blogga på denna blogg.



//popledne2

2011-12-22 / 14:03:22
Lisa23Lady

1.Vad heter du på stardoll?

svar . Lisa23Lady

2. Hur gammal är du?

svar. 15

3. Har du bloggat innan?

jo jag har bloggat när jag känner för det

4. Vet du hur man använder printscreen?

svar. Jo det beror på vad du menar

5. Hur många inlägg om dagen skulle du göra?

så ofta jag har tid och mår bra annars skulle jag skriva varenda dag

6. Beskriv din stardollstil med tre ord?

lite svårt vissa gånger har jag mer usa lik stil och vissa gånger lite emo lik och viss gånger kör jag lite lugnare men ljusa färger .

2011-12-22 / 16:57:24
Alex9893

1. Alex9893

2. Jag är 13 år

3. Ja det har jag..

4. Japp det vet jag.

5. Beror på, men antagligen 2-3.. ;]

6. Annorlunda snygg och min-egen.. (haha)

Det är lite svårt att beskriva min stil, byter stil lite då och då..

2011-12-22 / 19:32:57
Ippa.98

1.På stardoll heter jag Ippa.98 :)

2.Jag är 13år ;D

3.Japp,på flera bloggar,ca 10st,hehe många...!Både "personliga" och på stardollbloggar! :)

4.Ja såklart(för att ta bilder på dataskärmen,det man är inne på t.ex stardoll)! =D

5.Det beror helt på om det kommer måga nya grejer,men jag skulle nog försöka med minst 2st,helst 3! :)

6.Egen,annurlunda och olikavarjedag! ;)



Hehe,"olikavarjedag" var ju bara ett ord! ;D



Skulle vara skit kul och få blogga här! :D



Mvh Ippa.98 :D

2011-12-22 / 23:04:34
MariNicole - Stardoll

Hej!



1. MariNicole

2. 11, snart 12.

3. Såklart! På bland annat: Stardollfriends & TheStardollTeam. Har även en IRL blogg om fotografi.

4. Jo :D

5. 1-3 stycken.

4. Chic, rockigt, och modernt.

2011-12-23 / 10:49:28
Melinda

1. _Barbie.Girl_

2. 14

3. Har en egen blogg, ja

4. Kanske

5. 2-5

6. Har bara ett ord: streetstyle

2012-03-29 / 19:45:32
http://redoutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback